nutizie

U 28 di lugliu di u 2020, u dipartimentu pertinente di a Shandong Provincial Food and Drug Administration hà autorizatu u corpu di prova di terzu, u SGS, avia rivisu u sistema di gestione di qualità di Limeng pharm, chì si basa annantu à u sistema di gestione internaziunale HACCP. I prughjetti di supplementi alimentari, polveri lattichi è caramelle gommose sò stati riveduti.

In i dui ghjorni, l'esperti di terzu avianu finitu una revisione cumpleta di u nostru sistema di gestione di a qualità. U cuntenutu di l'ispezione include l'installazione hardware è i documenti software. L'esperti anu prima di verificà e materie prime, u laburatoriu, l'attelli, l'installazione di produzzione, l'attrezzatura di produzione è l'attrezzatura di rilevazione.
In l'aspettu di u lugiziale, l'esperti anu rivedutu i documenti di u fugliale, è secondu i requisiti di HACCP, l'esperti indicanu un coppiu di cundizioni chjave, chì si basa nantu à a prucedura di HACPP nantu à u puntu di cuntrollu chjave è altri punti. Un altru, i registri di furmazione, a governanza sanitaria è i fugliali di almacenamentu sò stati ancu verificati.

Prufessiunale di dui ghjorni di pagamentu, l'esperti di SGS anu accettatu i nostri travaglii nantu à a produzzione è a gestione, è anu speratu di stabilisce esigenze più elevate nantu à a procedura è a gestione di produzione, chì si basa annantu à HACCP.

Sicondu i risultati di a rivista, a nostra sucietà hà urganizatu i dirigenti anziani è l'impiegati per mudificà a mancanza di conformità, è assicurà a procedura di HACCP in produzione. Ognunu hà a responsabilità di assicurà i nostri prudutti sani è accettati da u mercatu è i clienti. In u prucessu di u sviluppu di Limeng pharm, seguitemu sempre a cooperazione cù i famosi organismi di test internaziunali, cum'è SGS, BSI UK, TUV è altri organismi per chì u nostru sistema di produzione abbia un funziunamentu currettu è assicuremu chì i nostri prudutti sò accettati da oltremare. .


Tempu di posta: Oct-10-2020